perkahwinan kami...

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad waidz zahin Muhammad lutfi

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 13, 2011

Taska buat Waidz

Terasa lega hati ni bila waiz diterima masuk ke taska yang tak jauh dari rumah. Belum jumpa lagi pengasuhnya, tapi bila dengar sendiri dari gaya percakapan pengurus taska tu via phone, dapat tau memang baik orangnya..rasa lega sangat-sangat. Awal-awal dia bagitau, di taska tersebut no buai, no walker, no nestum segera..dia kata sume tu tak elok untuk perkembangan baby..tapi itulah perkara wajib ada bagi ummu waidz ni.




Biarlah mahal pun bayaran bulanan taska tu, tapi tidaklah semahal harga saya
dapat bersama-sama dengan waidz. Saya sudah rugi beberapa bulan bersama putera kesayangan saya ini. Hari-hari saya berdoa mudah-mudahan saya diberi kekuatan dan dipermudahkan segala urusan untuk menjaga waidz sendirian walaupun tanpa suami di sisi. Bekerja part time, pelajar dan menjadi seorang ibu dalam satu masa bukan mudah. Tapi kalau kita yakin adanya bantuan Allah, pasti boleh buat. Semoga kesenangan akan hadir setelah kami hadapi segala susah payah ini.

Allah, kepadamu aku berharap dan mohon pertolongan.

No comments:

Post a Comment