perkahwinan kami...

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad waidz zahin Muhammad lutfi

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 26, 2011

Rindu dendam bersulam dendam


Malam ini air mata ummu waidz tumpah lagi..Terasa sebak datang tiba-tiba..Bila dilayan perasaan ini, makin deras titisannya meluncur dari kelopak mata. Kerinduan pada mereka yang terpisah jauh penyebab perasaan yang berkecamuk. Sekali lagi aku menangisi nasib hidup sebegini.

3 minggu cuba berlagak seperti biasa, tapi akhirnya tewas.
3 minggu tak jumpa putera kesayanganku terasa mood semakin bercampur-campur. Sedih, suka, duka menjadi satu. Kusut sehingga sukar meleraikannya.

Salahkah aku menangisi apa aku rasai. Tiap kali orang bertanyakan tentang suami & anak, suaraku bergetar menceritakannya. Dari mata mereka jelas menunjukkan rasa simpati. Begitu terharu apabila ada yang sudi menghulurkan bantuan sekiranya aku mempunyai masalah kelak. Terima kasih pada yang simpati. Terima kasih kepada yang sudi mendengar. Terima kasih pada adik-adik serumah yang sudi menerima aku di sini. Terima kasih buat kedua ibubapaku yang menjaga puteraku selama ini.

Waidz, umi akan balik nanti dan bawa waidz ke sini. Waidz kena bersedia untuk hadapi suasana baru pula. Biar kita merantau jauh. Mungkin di sini kita akan temui apa makna kasih sayang dan pengorbanan.

1 comment:

  1. Subhanalllah allahu akbar
    Saya tak tau apa yang akak alami.secara langsung
    Tapi entah membaca bait nya menyentuh hati nurani saya

    Jikalau boleh ingin saya lebih mengenali akak

    ReplyDelete