perkahwinan kami...

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad waidz zahin Muhammad lutfi

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 4, 2011

~tahun baru, tanpa azam baru

Sorry, lama jugak tak meng'update' blog ni..dah 4 Januari 2011...berapa sangatla entry saya sejak mula2 register blog ni.. seronok baca orang lain punya blog je..

Azam baru???huhu..tiada..sepanjang hari, setiap masa selalu berdoa supaya diberi kekuatan untuk hadapi segala rintangan hidup ni..selalu jgk doa agar kehidupan saya ni jadi lebih baik...bila sedih,my hubby always says, "sabar yang....ada hikmahnya". Tapi sampai bila nak sabar???sabar tu ada hadnya...tu la ayat orang yang tak nak dengar nasihat macam saya ni. Kadang-kadang rasa letihnya hidup macam ni...sangat letih.

Cemburu bila lihat orang lebih baik, lebih bahagia dari kita..dah la cantik, pandai, kaya pulak tu..bahagia pulak dengan family..sebab tu la ramai orang kata, tengok la orang yang lebih susah dari kita...syaitan tu selalu je nak ajak kita jadi kawan dia. Then, jadilah kita orang tak bersyukur..

Saya juga tahu, dalam hidup ni tak semua yang kita dapat yang sedap-sedap saje..kadang2 kena jugak makan yang tak sedap dan pahit..kerana yang pahit dan tak sedap itulah ubat yang jadikan diri kita lebih baik..

p/s waiz...umi rindu waiz..juga pada abi..semoga ujian ini akan digantikan dengan kemanisan suatu hari nanti...(T_T)......

No comments:

Post a Comment