perkahwinan kami...

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad waidz zahin Muhammad lutfi

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 9, 2010

Apa2 saje..



Assalamualaikum..bertemu lagi..hmmm tiba2 teringat pulak pada satu kisah ni yg blaku tahun lepas..pasal suami saya..hmm..nak dijadikan cerita, satu hari suami saya bagitau dia diarahkan pergi berkursus di Lawas untuk beberapa hari..jauh dari sekolahnya di Kuching.

saya pon buat tidak kisah je..kol suami pon tidak pada hari tersebut..sebab dia kata tempat tu jauh sgt dari kuching..kene naik flight dulu, dah smpai airport kene naik bas pulak 2 jam..

malam itu, saya
tidur awal. Biasanya tiap malam pasti bergayut sakan di telefon dengan suami..saya agak mesti perjalanan tu sangat memenatkan..kesian pada suami saya.. Tepat pukul 1 pagi..tiba2 suami menelefon saya.."abang baru sampai ditempat kursus ni"..saya mendengar dalam keadaan mamai "abang rehatla..kesian abang..mesti penatkan??"padahal saya rasa sangat mengantuk masa tu.

"nak tengok x tempat tu?" suami saya membalas. "nanti abang kol 3G ye??" "oh, ok!" saya jawab endah x endah. "Ni lah tempat abang kursus tu..cantik x??" suami saya menunjukkan sekeliling tempat dia tiba..saya pun melihat dengan perasaan biasa je..tiba2 saya terlihat sesuatu...pintu rumah..ya pintu rumah..mata tiba2 menjadi segar.. "eh...biar betul...macam pernahku lihat, tapi di mana ya???" saya pon menjerit..

saya cepat2 keluar dari bilik dan membuka pintu rumah..ya allah..suami saya betul2 berada di
depan mata saya. saya mencium tangannya dan memeluk dia seeratnya..hanya Allah saje yg tau apa perasaan saya masa tu..haha..ini kejutan paling bermakna buat saya..dia pulang semata2 ingin membawa saya ke klinik untuk pemeriksaan kandungan saya yang baru berusia 3 bulan.huhu..sangat terharu...terima kasih abang..terima kasih

No comments:

Post a Comment